gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Grill & Sol

Kategori: Allmänt

Blev grillat igår igen.....Fläskfilé Majskolvar Klyftpotatis & Sallad...och gott rött! Smarrigt!


Sen blev det utgång... ;-)

Vaknade upp till Sol! Fått mig Två promenader...och en fika ;-)

Ser att jag fått färg hihi...får nog bli lite solskydd på.....

Grillat ikväll också! Bäst att passa på när det är så underbart väder!

Blev Kycklingfilé Bulgur Hemslagen Bearnaise & Sallad! Mmmm så gott!


Soffan och tv kväll...i morgon kommer det barn igen!  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: