gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Grillat

Kategori: Allmänt

Men....vi fick sol idag ;-)

Det gillas...!

Lek både inne och ute..fikat...

Lunch: Fiskbullar, Potatis & Morötter...


Mellanmål: Våfflor ;-) Så de mumsar barnen!


Fick mig en promenad...

Tände Grillen...

Hade en Fläskfilé i kylen..Blev Souvlaki, vitlökssås, Smörstekt Vitlöksbröd & Sallad..man tager vad man haver...


Nu soffläge..brasan tänd..tvätt hängd...Over and Out / Gizze

Kommentarer

  • Elin "paraflaxen" säger:

    Nja, skorna är ju använda, de har ju heller inte den tjänsten som Intersport har typ. Det är ju inte de som gjort fel, inte deras fel att mina fötter är som de är. :-)

    Ska gjuta nya sulor, så kan jag använda de gamla skorna ett år till,

    2012-04-13 | 08:50:21
    Bloggadress: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Tack det samma! Hälsa hem och spark i baken på dig med! Det är ju trots allt fredag den 13de ;) kram från oss alla!

    2012-04-13 | 10:02:21
    Bloggadress: http://mellroline.blogg.se/
  • Helen säger:

    Hallå där :))) Hoppas allt är bra med dig? Vet inte om vi ev ska skola in Sid hos dig frampå här,,,men det lär du få vetskap om i så fall:) Sen finns det önskemål på att du ska lägga ut recepten på dina maträtter här på bloggen(en bekant till mig som önskar detta). Hon älskar att sitta o titta i din blogg,,,men saknar recept på det du gör. Så NU fick du ett uppdrag :) Kram Helen

    2012-04-13 | 11:00:49

Kommentera inlägget här: