gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Söndagsfrulle

Kategori: Allmänt

Vaknar upp till gråmulet....
Men Söndagsfrulle blev det:

Kaffe, Juice, Ägg, Croissant och Yoghurt & Flingor :) Smarrigt!


Nu ser barnen film och jag har en tvätt i maskinen....

Kommer inte bli många knop idag...om inte solen dyker upp...

Igår gjorde vi oss en tur till Åmål på Mârten :)

Sen mumsade vi  Kycklingfilé "Supergo sås" som barnen sa...Potatis, Majs, Morötter & Broccoli


Använder mig av Alpnaerings kycklingkrydda, Vitlökspeppar & Havsörtsalt...och lite Provencekrydda ;-) Mmmmmm

Det blev en promenad i solen som faktiskt tittade fram...sen satt vi ute och barnen lekte både länge och väl :)

På kvällen blev det Grillat....och lite vin :)


Nu saknar jag min son som ska dyka upp framåt eftermiddan....

Nej nu får det bli Elva kaffe!
Ha en fin söndag alla! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: