gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Härlig sommarkväll!

Kategori: Allmänt

Hade precis tagit mig en stor mugg kaffe då det ringde och jag blev bortbjuden på lite vin! ....(Tog med mig Per...Morbergs Rosé- det kommer jag inte köpa mer- var ingen höjdare...Tyvärr)
 
Var så varmt och skönt ute och mysigt vid stranden och sen blev det även grillat...Gott och så trevligt ..Tack goa du!
 

 
 
Sonen fick hämta mig..och jo...jag var iväg och hämtade min bil igår! Fixad! Saknat den så! (Trist bara att sonens behöver in på reparation nu...)
 
Inte van att vara vaken länge längre...nu är frukosten avklarad och jag får sätta fart...Får finbesök på förmiddagen!
Senare ska det bakas Tårtbotten...till morgondagens födelsedagsbarn :)
Nepp...nu in i duschen...
Och vet ni..Solen skiner idag!    / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: