gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kräftor & Västerbottenpaj

Kategori: Allmänt

Helnöjd med dagen.....
 
Fått mig några turer på cykeln, fyndat kavaj och klänning...
 
Solat lite...underbart väder :)
 
Sålt lite Loppisprylar!
 
Nu ätit Kräftor & Västerbottenpaj i all enkelhet med sonen på altanen!
 
Kräftorna var såå goda!  Nåt av det bästa sonen vet :)
 
Fick nyss ett samtal av en vän som gör mig så glad...vissa människor har så härlig energi :)
 
Nu blir det soffläge...hoppas hitta nån film !
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: