gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Salladstallrik

Kategori: Allmänt

Blev en liten shoppingtur och sen tiggde jag mig kaffe, så skönt väder....
 
Väl hemma fick det bli en promenad igen...tagit ner gardiner....hmm...kanske orkar tvätta fönster i morgon....
 
Nu är det tv som gäller...har nyss mumsat i mig en god Salladstallrik!
 
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Maja säger:

    va gott det ser ut!

    sv: Håller med, bersåserien är verkligen hur fin som helst :)

    2012-08-27 | 23:24:22
    Bloggadress: http://yttersttrivsamt.blogg.se
  • Walla säger:

    Det såg gott ut, igår åt vi varma mackor. Gott! Men jag ville egentligen bara ha vattenmelon, jag va såååå sugen på det igår. Fanns ingen och affären orkade jag inte gå till.

    Kramen å hej

    2012-08-28 | 07:33:12
    Bloggadress: http://www.malinwall.wordpress.com

Kommentera inlägget här: