gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snart helg...

Kategori: Allmänt

Igår kväll åt vi lite kex & ost.....Så gott så :)
 
Idag fick jag mig en promenad på morgonen och sen följde jag med mor på en kort shoppingtur....
 
Blev förstås en sväng in på IKEA där jag tog en Räkmacka....
Åkte och la oss i solen en stund i eftermiddag, hade tänkt bada, men nej så varmt var det inte...
När vi åkte hemåt var det helsvart på himlen...
Ösregnade en stund.....
Ikväll har vi ätit Kycklinggryta & Bulgur :) Jag åt Vitlöksmarinerade Haricoverts till :) Gott!
 
Nu sitter jag i soffan och läser bloggar och kollar lite nyheter...
Robinsson senare, men idag inget Dallas....Shit va bra det är :) Men idag får jag leta upp nån film istället!
 
Hoppas ni har det gott! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: