gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solig måndag

Kategori: Allmänt

Igår kväll mumsade vi på lite grönt och dipp....
 
I morse vaknade jag till sol....Tog mig en promenad...sen hem och satt en deg! Blev Dinkel & Majsbröd :)
 
Gjorde en Omelett, med Potatis, Mozzarella, Vitlökspeppar, Salt & Oregano....
Till detta åt vi brödet,vitlöksmarinerade Bönor...Tomatröra med olivolja vitlök salt och peppar :)
Mätt.nu
 
Nu får jag gå ut i solen och njuta, snart är det väl regn igen...i eftermiddag blir det en mini shoppingtur!
Kanske jag tigger mig kaffe nånstans också :)
Ha en fin måndag! / Gizze

Kommentarer

  • Madame Hoffa säger:

    Du lyckas verkligen få allt att se gott ut :)

    2012-08-27 | 20:03:21
    Bloggadress: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här: