gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

SOMMAR

Kategori: Allmänt

En helt underbar dag...vilken värme alltså!
 
Tog en tur till mina goda vän i hennes stuga...tog med mig Västerbottenpajen från igår och en Sallad....
 
(Även lite bullar och kakor och tiggde mig kaffe)
 
Satt vid vattnet och lunchade och pratade i solens sken!
Helt underbart...
 
Sen tog jag sonen med mig och åkte och badade...simmade länge, var så skönt i vattnet!
 
Kom hem och tände grillen och tog ett glas rött!
Verkligen en Sommardag.....
 
Kycklingfiléspett- Sallad- Majskolv.....Man tager vad man haver.....
 
 
Nu blir det tv och dator en stund....
 
Vad har ni haft för er idag?   / Gizze

Kommentarer

  • Paulina säger:

    Såg riktigt gott ut.. :)

    Ta en titt in på min blogg och ta del av min vardag som tonåring och gruppträningsinstruktör på sportlife.

    2012-08-16 | 19:25:25
    Bloggadress: http://hannapaulina.se

Kommentera inlägget här: