gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

1:a Advent & Skyltsöndag

Kategori: Allmänt

Klarar inte kylan hur vackert det än är..
Efter frukost och julkalendern tog vi en promenad...Brrr
 
Sen värmde vi oss med en kopp Glögg :)
 
Lunch idag Julköttbullar Potatis & Rödbetssallad! Mums!
 
Fryser inne trots dubbla raggsockar ...
 
Ska bara ta en kort tur på Skyltningen...Får väl kolla in dansen kring granen och luciorna om jag pallar...
Kanske köpa en eller annan klapp också :)
 
Ska absolut bli en Brasa när jag kommer in sen....och självklart- tända ljus..
 
Önskar alla en fin 1:a Advent!      / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja riktigt kallt men mysigt med häst och vagn.
    ummm mums med köttbullar.
    måste jag med göra snart.
    kraaaaams

    2012-12-02 | 21:29:30
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: