gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Grått & Blött

Kategori: Allmänt

Fick besök igår...vi fikade!
 
Sen hängde jag i soffan, hittade inget att de...utan läste bloggar istället!
 
Imorse var jag uppe med tuppen, stel och trött men kom igång till slut..
 
Varit och handlat det mesta av julmaten..tar det i omgångar för att orka bära..Det mesta har ju bra datum och jag hatar att köa....så bra att va ute i god tid :)
 
Lunch idag blev Pasta med Bacon & Champinjonröra
(med bacon lök, champinjoner, paprika, soya dijonsenap, vitlök & salt & peppar och creme fraiche)
 
 
Hoppas ni har en fin dag.../ Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: