gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Guldkornshelg!

Kategori: Allmänt

Igår lunchade vi Köttfärssås & Spagetti
(bra mat att ha i boxen om sonen får ut och jobba och behöver mat med snabbt)

 
Sen gjorde jag en kort shoppingtur...och fick mig lite kaffe hos min bror!
 
I morse blev det en tur med dammsugaren innan jag fick mig en promenad...
Fikade själv..
 
Lunch blev bara en tallrik soppa...
 
Promenad igen..riktigt skönt ute..trotsar ryggen ...
 
Sen kom guldkornen :)
 
Det är duktiga killar detta! Vi har bakat Ingrids Chokladkakor...

 
Dumlekakor också...inte dåligt att de klarade att få ur varje Dumle ur pappret och lägga dem i formarna Utan att ta en bit...(sen fick de smaka)
Lek & Julkalendern såklart...så spännande...
 
Jag gjorde Fläskfilégryta & Klyftpotatis...Gott!
Sen blev det godis!
 
Klockan åtta sussade de så skönt :)
 
Jag har sett Mentalist och sen bara kollat nyheter och bloggar...En sorgens dag här i stan...då en 18årig pojke blivit mördad.
 
Var rädda om varandra! / Gizze
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: