gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Härligt vinterland

Kategori: Allmänt

Sovit såå dåligt i natt...med två Guldkorn som kommer upp och ska sova bredvid så blir det trångt..ryggen strejkar rejält så jag fick ta madrass istället nån timme...
 
Uppe med tuppen var vi! Frukost med tända ljus efter Julkalendern!
 
Fikat...Köpt Pulkor ,sett och lyssnat på Luciorna! Mysigt! Lekt ute, barnen åkt pulka, skottat snö...och
 
...Lunchat Falukorv & Stuvade Makaroner..

 
Sen tog vi en promenad till affären och varenda snöhög blev ett berg som de var tvungna att bestiga :)
 
Skönt ute..inte alls kallt...Lekte ute en stund igen...
 
Tände en brasa och såg film och nu leks det för fullt...med dockor och actionman...
 
Strax dags för bad och kvällmat..Gröt beställt :)
 
Hoppas det finns nåt på tv ikväll..../ Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    det ska jag göra
    var mys att ha honom hemma
    trots att han mådde så dåligt
    nu blir det att dra på täckbyxorna och gå ut i snön och kvälls leka lite
    kraaam

    2012-12-09 | 18:07:32
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: