gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Julgodis

Kategori: Allmänt

Fick mig allt en promenad...lufsade fram genom stan..tre-fyra decimeters snövallar vid övergångsställena..inte det lättaste- men lite luft och ett antal steg fick jag i alla fall!
 
Lunch blev Varmkorv, Solgult Mos & Hemgjord Gurkmajonäs :)


Bra mat för en snöskottare till son :)
 
Nu har jag precis landat i soffan, i köket står Julgodis klart.....
Knäck

 
Rocky Road a la Gizze..(med: Mandel, Skumtomtar, Dumle & Polly)

 
Schoko Crossies....Cornflakeskakor   Mums Nu ska vi väl klara oss ;-)
 
Har tänt en massa ljus och här ska jag sitta! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ojoj vad massa mums
    inte allt på en gång nu hehe
    kram

    Svar: haha nejdå bara lite i taget.....kram
    gizzez.blogg.se

    2012-12-15 | 23:43:56
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se
  • Malin säger:

    Godmoooooooorgooooon :)

    Svar: Gomorron :)
    gizzez.blogg.se

    2012-12-16 | 08:18:09

Kommentera inlägget här: