gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kall dag...

Kategori: Allmänt

Uppe med tuppen...kaffe och nyheter och julkalender såklart!
 
Gjorde mig klar för en promenad...huja va kallt det var....inte skönt alls, men gott att få röra sig lite i alla fall!
 
Minishopping med sonen..
 
Lunch: Köttfärsbiffar & Pasta....Sallad till...
 
Promenad igen..en kort en....
 
Tvättat...fikat med mig själv...
Sett Ghostwhisperer...
Ätit fruktsallad..
 
Brasan värmer...tänker tillbringa kvällen i soffan med en massa tända ljus...måste kolla ut på himlen och se om man kan få en skymt av Stjärnfallet som ska vara på gång (som så många redan sett)
 
Hoppas ni har en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: