gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Klappjakt

Kategori: Allmänt

Uppe med tuppen och tog mig frukost till julkalendern...
 
Gjorde mig klar och drog på shopping..
Gjorde en tur i affärerna på Bergvik..snabbt ska det gå :) Inte en  människa i kö nånstans!
Åkte till IKEA...Böjde mig lite...och det högg till..skitrygg...
Blev helt slut...då var klockan nästan elva...fick bli kaffe i min ensamhet ...Kaffe och Bulle 5 Kronor..Haha..IKEA är fantastiskt...satt där en stund och sen blev det en runda....fick tag i det jag tänkt!
 
Sen bar det av till Kusin! Där fick jag god lunch och kaffe...tack för en trevlig stund!
 
Hemma har jag slagit in alla klappar....
Nu har vi mumsat Julskinksmackor igen :)  
  
/ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: