gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Marsipantårta- Chokladtårta & Julskinka

Kategori: Allmänt

Jodå....nu är jag uppe och har kommit igång...men sicken tid det tar...
Ingen bra natt alls....men efter kaffe och vankande av och an så doftar det nu av  julskinka...och tårtorna är klara! 
 
Idag är ingen vanlig dag, idag är det en Superkilles födelsedag! Grattis på 7- årsdagen! Tårtorna kommer sen....
 
Ska göra en tur med dammsugaren, sen får jag väl försöka komma ut på en promenad..
Idag kommer kära mor!
Men nu ska disken tas.../ Gizze
 

Kommentarer

  • Lisa säger:

    sv; ja, jag har varit lite off, men det känns onödigt att blogga då jag knappt har några läsare, min idé om att nå ut till folk gick smått åt skogen.

    2012-12-22 | 18:28:51
    Bloggadress: http://illusory.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Goda tårtor och goda fina skinkan. Nu är jag så nära att du kan kasta hit lite fika åt mig :)))

    Svar: Är de du som rest ända från södern? anonym och annan IP så ja vet ej om ja skickar nån fika annars :)
    gizzez.blogg.se

    2012-12-22 | 23:25:05

Kommentera inlägget här: