gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sista shoppingen...

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en riktig skitdag....orkade inget...tvingade ut mig själv på en promenad, sen åt vi sopplunch med knäckemacka...usch och fy vilken dag...
 
Idag är det bättre! Var och handlade det sista..Hmmm...handlade det mesta häromdagen, så jag kompletterade bara idag... = 7 kassar blev det...Vi lär inte gå hungriga i alla fall :)
 
Lunch idag Köttfärssås & Spagetti....

 
Tog en promenad, sen har jag fått på några juldukar! 
Fick kaffebesök, tvättat lite...
 
Nu äter vi fruktsallad...gott!
Soffläge får det bli / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: