gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Slask

Kategori: Allmänt

Plusgrad...börjar smälta och är superhalt ute :( fick en kort promenad...inte lätt att gå när det inte är sandat..
Sonen har varit ute och jobbat några timmar...några som får sandat i alla fall :)
 
Latlunch..Fiskpinnar potatis morötter broccoli & gizzez gurkmajonäs :)

 
Tvättar, har moppat golv..ska ut en tur och kolla Tomteparad...
 
Sen blir det lugna gatan med ghostwhisperer & mentalist...gillar jag skarpt! 
 
I morgon tror jag Tomtarna och Granen åker fram....  :)
 
/Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: