gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snöyra

Kategori: Allmänt

Varit vaken hur många gånger som helst inatt...
Nu är jag trött och har ont, men får ju vila :)
Åt frukost med sonen, sen drog han iväg och jobbade, lär va att göra i denna snöyra...
Sitter i soffan , får nog bli melodikryss
Slutar det att yra så ska jag ta en promenad...annars stannar jag inne (men behöver ut och röra mig)
 
Igår fick jag morgonbesök...
 
Tog mig en promenad...åt Paj till lunch...
 
Bakade lite Brödkakor igen..(vill inte stå utan eller få snåla på jul :)
Åkte och kramade guldkornen..
 
Hemma igen blev det Nachos och soffläge :)
 
Ha en fin lördag och var rädda om er i snöyran.../ Gizze

Kommentarer

  • ma säger:

    Hembakat är det bästa...







    Svar: Visst är det :)
    gizzez.blogg.se

    2012-12-15 | 22:49:33

Kommentera inlägget här: