gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så var det söndag igen...

Kategori: Allmänt

Igår kväll gjorde jag Fläskfilé & Potatisgratäng...Sallad och mina "Grekiska bönor" Vitlöksmarinerade...är helt galen i dom :)



Hyrde två filmer..orkade bara se en och såg den andra i morse till frukosten!
De var bra båda två tycker jag!  Larry Crowne & Crazy Stupid Love

Lunch idag blev rester...gott idag också!

Hade tänkt köpa pizza ikväll, men sonen är inte sugen och jag kan va utan..tar det en annan dag..

Fått mig en Timmes promenad i solen! Skönt...trotsar min himla kropp som bara bråkar...
Har tvättat några maskiner och ska ikväll krypa ner i rena lakan..alltid skönt det!
Handlat lite och köpt mig min Måste tidning på söndagar...Expressen ochh bilaga....

Blir snart soffan tror jag...kanske skulle tigga sig kaffe nånstans först...hmmm

Hoppas ni har en fin dag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: