gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Besök...

Kategori: Allmänt

Igår åt vi Pannkakor innan jag körde hem superkillen.....

När jag kom hem igen och bara hunnit innanför dörren kom två nya goldgossar :)
Vi hade myskväll...lekte, bakade , badade..såg tv och åt lite godis :)
Gjorde en Kaka.."tårta" som vi bjöd mina barndomsvänner på idag när de kom på besök!


De fick sig lite lunch med oss också....
Lasagne och Sallad....



Alltid lika kul när vi ses....tack för besöket goa ni!

I eftermiddag blev det en promenad i det vita landskapet..lagom med lite puder ute...och sen lek.....sen en massa bus och film mys....
De små sover och jag ska sova också...../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: