gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Emil.....

Kategori: Allmänt

Ja så heter stormen nu....men den har inte drabbat oss mycket....men visst blåser gör det ju....så idag blir det inne förmiddag :)

Igår blev det Provencalska Fiskbiffar- Potatis - Morötter & Creme Fraichesås :) Gott!



När barnen gått hem blev det en promenad och sen gjorde jag Dumlekakor :)

Fick fika besök!

Hängde sen i soffan hela kvällen..kollade 2 serier :)

Nu har jag precis kommit i ordning och får snart inskolning- kaffet ska på! Andra omgången för idag... Så man vaknar ordentligt!
Ha en fin onsdag...det ska jag ha :) / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: