gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Firat go kille!

Kategori: Allmänt

Igår lördag var en ond och trög dag....blev Broccoli, Potatis & Purjosoppa till lunch...skulle ha bakat men orken fanns ej..så det blev köpebröd till soppan...


Var och fick mig go fika, men var ej mig själv så ja glömde fota... :( Tack för trevlig stund!

På kvällen åt vi Bergtunga- gott (sonens fisk från Norge)
Gjorde Mos- Grön Sparris och en totalt misslyckad dillhollandaise Är så när inte kroppen är med en....
Men det smakade bra i alla fall :)


Idag har vi varit en tur till Karlstad och firat Världens Bästa 9 åring! Hade tur som fick plogat vägen..annars hade vi nog inte kommit iväg...

Hos våra vänner fick vi god mat..Kött... Potatisgratäng..Sallad..Bröd...Mums!


På detta blev det god Tårta.....Kaffe och Havre/ Kokoskaka



Tack för allt gott och trevlig stund tillsammans!

Som om inte detta räckte åkte vi och handlade lite...så ikväll blir goa mackor med Kalkon & Rödbetssallad (min nya noja)
Toblerone....Marabou mjölkchoklad...och Salta Pinnar....lite Thé och Loka till detta.
Är det inte så att man blir snygg av allt man äter ;-D
Nu går tvättmaskinen och jag ska ta en tur med dammsugaren..sen blir det Soffläge...men först  Kaffe! / Gizze

Kommentarer

  • Miss Dior säger:

    Följ mitt liv som Miss Dior.

    Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Tatueringar och piercingar.

    Självklart finns det både bilder och videos

    Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/



    STOR FRÅGESTUND!

    www.tilldetsistahjartslaget.blogspot.com

    2012-01-22 | 20:59:32
    Bloggadress: http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/
  • walla säger:

    Härmed inbjuder jag, Malin Wall dig på pannkakskalas med kalles kaviar och kall mjölk. Middagen står serverad kl 18.00



    Medtages:



    Ett glatt humör och 15 sorters kakor :D

    2012-01-23 | 13:32:45

Kommentera inlägget här: