gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kardemumma & Vaniljbullar..och Frallor

Kategori: Allmänt

Ja nu blev det äntligen bakat!
Fast bara lite....så ja får baka om några dar igen....

Haft en bra dag! Inte så ond...Mr Panodil hjälper faktiskt ibland :)

Varit ute i snön...i kylan brrrr...är inte van detta nu ju....

Lunch idag: Köttfärssås & Spagetti...
Köttfärssås med Rivna morötter och mixade Champinjoner..det gillades :)



När barnen gick hem satte jag degar...

Blev både Kardemumma & Vaniljbullar....och goa Frallor..enkla skurna bara...


Vi har hyrt oss film...så ikväll blir det film mys med O´boy & Nybakta Ost Frallor!

Här en bild på mina mackor från gårdagen...min noja...rödbetssallad..och kalkon.....


Har sagt upp avtalet med internetleverantören...så här lär inte bli något skrivet om några dar...
om jag inte bloggar hos någon annan vill säga...tar väl tid att få nån annan att få det att fungera här...

Önskar er alla en fin kväll...kommentera...så ja vet vilka ni är....vet att ni både är nära och icke kära hahaha :-D Men kul att ni läser / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Läser gärna och blir ofta hungrig av allt. Puss o kram

    2012-01-23 | 22:39:30
    Bloggadress: http://Hemlig
  • walla säger:

    och skulle jag bo nära dig hade jag blivit jättetjock

    2012-01-25 | 09:14:37
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: