gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tiden går...

Kategori: Allmänt

Igår onsdag var vi ute i snön både för och eftermiddag!

Lunchen blev Torsk i ugn - med Purjo, Dill, Persilja, Vitlökspeppar, salt...och vispad grädde med Sambal Oelek, Potatis, Majs och Morötter till ...smakade bra!

Igår kväll mumsade vi på Kycklingfilé Sallad Stekte kycklingfilé i Alpnaering Kycklingkrydda, Vitlökspeppar & Vitlökskrydda...+ Havsörtsalt ...Pressade sen på lite färsk Citron :)

Idag har jag varit på begravning . Känns i kroppen så här efteråt..men det var fint! Du sitter säkert på ett moln och skrattar åt oss nu...

Nu har jag kört ett varv med dammsugaren och moppen...så att jag kan släppa in barnen i morgon igen :)

Snart soffläge, bara en tvätt som ska hängas...Ha en fin kväll alla! / Gizze

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Tur du har så bra kryddor! :-)))

    2012-01-26 | 19:16:35

Kommentera inlägget här: