gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Barndomsvänner

Kategori: Allmänt

Tog en tur i helgen till mina barndomsvänner...trevlig kväll med god mat och dryck!
Tack goa ni!
Fick helt underbart god Honungsmarinerad Lax....& Västerbottenpaj ..Mmmmm
 
Efterrätt....Mmmm
Hade bakat till Loppis...blev mycket kvar..som jag gav bort :)
Stannade hos mor...vi åt sill & färskpotatis...och igår kväll Kycklingsallad!
 
Bjöd bort mig på förmiddagen idag...tack för fika & pratstund :) 
Idag har jag lunchat Lax igen..(men den var inte lika god..måste leta upp den andra)
 
Nu har jag bjudit bort mig på kaffe igen :) 
Ses och hörs! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: