gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bra helg

Kategori: Allmänt

Barnen är ju för härliga alltså, tänk så mycke glädje de ger :)
Vi har haft så mysigt....Idag blev bara Lasagne som lunch...(hade kvar i frysen)
Tog oss en promenad och köpte glass :)
Lek ute en stund....
 
Fick trevligt besök av goa Walla och lilla Freja :) Tack för besöket!
 
Sen även besök av min goe bror :)
 
Köpte oss Pizza ikväll....smakade bra!
Jag tog en Fantasia :)
Sonen en Sverige Special
 
Nu blir det tv.....om det finns nåt att kolla på :) / Gizze

Kommentarer

  • Walla säger:

    Jag va mätt hela dagen :))
    Tack igen!

    2012-07-30 | 08:33:07
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se

Kommentera inlägget här: