gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bullbak

Kategori: Allmänt

Fick för mig att baka bullar igår i värmen...gjorde bara en liten deg...en plåt med kardemumma & vanilj den andra med kardemumma & mandelmassa :) Så goda!
 
Vi lunchade Lasagne från fredagen...
Eftersom sonen var ute på kvällen så tog jag mig bara lite kex & ost- har fått en ny favorit- Philadelpia Grillad Paprika och även ICA: egen Färskost med Pepparot - självklart åt jag Vitlöksost också :)
 
Får snart trevligt besök så nu måste jag komma i ordning!
 
Önskar er en finfin söndag! / Gizze
 
Obs!  Kommentera gärna! Men anonyma kommentarer kommer att tas bort!
 

Kommentarer

  • Mor Maggan säger:

    Vilka fina bullar du har bakat. Kanske får jag smaka

    2012-07-08 | 12:23:34

Kommentera inlägget här: