gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Firat in semestern

Kategori: Allmänt

Vi firade in min Semester igår kväll...tack goa ni för en mycket trevlig kväll!
 
Kom i säng sent, men var uppe i tid i morse..sonen skulle iväg...och jag ville äta frukost med honom, så nu är disken borta också..och jag kan sitta i lugn och ro och lösa Melodikrysset :) Än så länge skiner solen...ska ta en promenad sen, enda planen för idag :)
 
En Gin & Tonic och önskar kallt välkomna.....(det blåste kallt, tur jag har altanen)
 
Räkpaj, Västerbottenpaj, Tomat med Mozzarella & Vitlök & Basilika..Sallad & Vitlöksås med Provencalska örter
 
Irish Coffee och Kladdkaka med Karl Fazer Marianne :)
 
Kul hade vi... :)
 
Nej, nu börjar snart krysset...bäst att göra mig klar innan...
 
Ha en fin lördag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: