gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Nektarintosca

Kategori: Allmänt

Var härligt att träffa lillkillen igår....snart kommer han hit och ska sova över!
 
På hemvägen beställde jag pizza...så det åt vi när jag kom hem, oj så mätt man blir...
 
I morse tog jag mig en promenad...sen gjorde jag Köttfärssås & Pasta...fick lunchbesök, så det fick bli en Nektarintosca också som vi mumsat på till kaffet :)
 
 
Kom nyss en störtskur... kanske att jag vågar mig ut på en promenad igen....Men först ska disken bort..
 
Hoppas ni har en fin dag :)   / Gizze

Kommentarer

  • a.m. säger:

    Blir hungrig varje gång jag tittar in.
    vad blir det resten av semestern då?

    Svar: Det kanske du får reda på om jag visste vem du var....
    gizzez.blogg.se

    2012-07-20 | 21:54:29
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    tack ja jag hoppas vi slipper regn, blir snart sova vi ska upp 04.45.
    så dags att lägga sig
    kraaams

    2012-07-22 | 21:54:01
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: