gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pizza

Kategori: Allmänt

Gråmulen dag....
Tvättat....
Diskat...
Fått mig en promenad....
Varit och fått mig kaffe...
Lunchat Korv i bröd...
Jagat sniglar...
Blivit attackerad av en minipippi..jo ja är rädd för alla djur...de ska vara i bur...
Längtar efter bilen...tror aldrig den blir fixad...
 
Fick beställning på Pizza av sonen..så det vara bara att göra en deg...göra en sås...och simsalabim va man mätt igen...Pizzasalladtyp av Isberg till :)
Film kunde va nåt...får väl se om det finns nåt att kika på!
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: