gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solig dag!

Kategori: Allmänt

Igår kväll åt jag en sallad ....och Jordgubbar....
 
Sen gick jag ut och plockade sniglar.....bläääk
 
I dag kom sonen hem igen! Härligt!
 
Lunch: ja kan ni gissa...Lax såklart..kokt färskpotatis dill & gräslökssås :)
 
Fått mig två promenader...
Suttit i solen , men har ont i kroppen så det är inte kul alls...ryggen som spökar och då gör hela kroppen ont..
 
Ikväll grillade vi Rostbiff...bara Sallad & Stekt bröd i Olivolja & Vitlök :)
 
Nu ska jag ut på snigeljakt igen...har slängt ut kaffesump och hällt kaffe också...allt ska prövas minsann..
 
Sen blir det Morden i Midsomer...Ha en fin kväll ! Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: