gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vilket väder....

Kategori: Allmänt

Satt ute vid lunchtid och tyckte det var skönt, men såg att det var svart på himlen....och...då öppnade himlen sig, för ett par timmar..inte vilket regn som helst heller...och en ligt både yr och smhi skulle vi inte få en enda millimeter regn idag....knas...
 
Sen snabblunch- Västerbottenpaj som fanns kvar, lite sallad och rökt skinka! Gott!
 
Fått mig en promenad idag i alla fall innan regnet kom!
 
Ikväll mumsade vi Kex & Ost!
 
 
Har allt en bild till, men den ska ni skonas från...Mördagsniglar i kasse...första plockningen gjord, nu ska jag göra en tur till...
 
Sen får det bli tv och film..../ Gizze

Kommentarer

  • L.t säger:

    Fin blogg!! gillar den starkt!

    Kolla gärna in när jag och min pojkvän sjunger en duett! PUSS!

    2012-07-15 | 20:55:34
    Bloggadress: http://ttthorngren.blogg.se
  • Lisen säger:

    Ååååå va sugen jag blev nu!!!! Får nertill affären inorm o fylla kylen med goda ostar, vindruvor, päron o så kex förstås! Perfekt när man är sugen på nåt o bättre än smågodig:))

    2012-07-15 | 23:58:37
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se

Kommentera inlägget här: