gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lugn dag....

Kategori: Allmänt

Tog oss en promenad till den andra dagmamman idag...
Sen hem och lekte ute innan lunch som blev Fiskpinnar & Potatis till killarna och Fiskpinnar Stekt Ägg till mig :)


Passade på att putsa fönstren när lillkillen sov :)
Sen var vi ute igen!
Tog mig en tur till min goe bror och fick mig kaffe och en pratstund!
Handlade llite..
Kvällsmacka utan krusiduller...100gram Kallrökt Lax på Grov macka! Mums!
Sen blev det en Gin & Tonic och nu gottar jag mig med Chips :)

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Walla säger:

    Ja, d va LÄNGESEDAN NU!!!! vi kommer i sommar :))

    2012-06-06 | 00:00:35

Kommentera inlägget här: