gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vilodag...

Kategori: Allmänt

Tar det lugnt....fått en promenad idag också :) Lite regn fick vi på oss..men skönt ändå!
 
Lunch idag: Pasta med Tomat & Köttfärssås....Lite grönt till....
 
Ska bara slappa.....men måste ta disken och hänga en tvätt ....hihi
 
Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • maliiin säger:

    nu äntligen är jag tillbakaaaaaaaa :))))))

    2012-06-24 | 22:02:47
  • malin wall säger:

    pussen å kramen

    2012-06-24 | 22:03:11
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Alice- Drömmen om Hollywood säger:

    Super god bild! Besök gärna min blogg och följ entonåring som kämpar sig till hollywood, kram! :)

    2012-06-25 | 12:12:00
    Bloggadress: http://egofotografen.blogg.se

Kommentera inlägget här: