gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Har tagit helg!

Kategori: Allmänt

Härligt väder vi har!
Varit ute både igår och idag mest hela dagen!

Igår inga egna barn utan gick med en annan dagbarnvårdare till vår fina lekpark  !Barnen var helnöjda!

 Sen lunchade jag rester...

Efter det städade jag och tog mig en tur och har tiggde ett traktor däck....ska bli till sandlåda :)


Idag har vi varit i lekpark...och gjort sen myst till det med lunch från Mc Donalds :) Satt ute och mumsade i solen!

Blev glass ute också! Det är Våren det!

Köpt dator! Jippie...äntligen...men måste också få den andra fixad...snart...


Ikväll hänger jag i soffan -har tagit helg- har ledig dag i morgon fredag..:)

Hoppas ni har det bra.../ Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    tack vännen sänder en stor kraam

    2012-03-01 | 23:49:16
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • walla säger:

    hej vännen! önskar en jättebra helg. Jag tar det lugnt. Måste hinna ikapp med livet :D



    kramar

    2012-03-02 | 09:18:29

Kommentera inlägget här: