gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Köttfärssoppa....

Kategori: Allmänt

Snacka om att va trött....nu vill ja ha tillbaks min timme!
Har noll ork..trots att jag haft lugna dagar....

Igår fick jag hem det efterlängtade Traktordäcket! Igår och idag har jag hämtat sand och fyllt det! Köpte en skiva att ha över så inte de sabla katterna ska skita i barnens sandlåda!
Den behöver lackas eller målas, men orkar inte idag....

Nu har jag tagit "minihelg"  - ledig i morgon.....och i morgon eftermiddag blir det "guldkornshelg"

Hoppas på skapligt väder....

Igår åt jag resterna av Fiskbiffarna....

Hade finbesök! Så fick göra en Chokladkaka...grädde och glass till...och gizzebullar såklart!


Idag blev det Köttfärssoppa! Mumma! Vi lunchade på altanen idag också!

"Ta kort på min också"...får jag höra varje dag ;-)


Nu ska jag hänga tvätt...sen bara slappa..../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: