gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pasta med Bacon & Champinjonröra

Kategori: Allmänt

Härligt väder idag också...hoppas det håller i sig!

Lunch idag blev Spagetti med Bacon & Champinjonröra...barnen älskar det....jag också..gjorde det ofta på dagis förr också ;-) Åt det själv första gången på restaurangen där jag jobbade för...hmm..för 21 år sen...

Gör ju lite si och så med allt...men idag hade jag Bacon, gul lök, champinjoner, soya, dijonsenap, vitlökspeppar, svartpeppar, och troccomare örtsalt...och lätt creme fraiche ;-) Mums!

Mellis tog vi ute i solen.....

Sen tog jag och sonen en joggingtur igen......


I morgon är det freeeedag...då ska det grillas ;-)

Nu sitter jag och slappar i soffan...../ Gizze

Kommentarer

  • we will never walk alone-NY TÄVLING säger:

    Champinjoner funkar INTE här hemma :)

    2012-03-23 | 21:27:45
    Bloggadress: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: