gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sjukstuga...

Kategori: Allmänt

Vi hade ju planerat så mycket mysigt i helgen...men det blev sjukstuga här...men vi tar våra utflykter en annan gång :)

Både torsdag kväll och fredag morgon blev det Risgrynsgröt :)
I fredags hade jag tänkt göra spenatsoppa..men blev Lax, Potatis & Stuvad Spenat istället!


...När barnen själva får välja...Pannkaka, grädde och socker :)

Lördags frulle :)

Jag åt Lax (igen) barnen Fiskpinnar....Morötter &  Pulvermos

Blev en liten Avocadomacka :)

...och lite Kex & Ost...

Söndags frulle...Mmmmm gott!

Idag söndag blev här Färsbiffar...sås potatis & rårörda lingon... :)

Är så kul med barnen för allt vi äter så säger de "Ta kort på min mat, ta kort på min bulle" , "Får vi äta nu" hihi, de är så vana att det ska fotas :)


Fått mig två promenader idag och tvättat endel...bäddat rent och sitter i soffan och kollar Spårlöst...

Helgen slut- men jag är ledig i morgon :)

Till dig som kommenterat min blogg...kan säga att hästkött är gott!

 Ha det gott! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    mums vad gott

    2012-03-11 | 21:43:00
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • Lola säger:

    Nu är jag frisk. Eller bara lite snorig.. ;)

    Njuter av att slippa febern. Håller tummarna på att du håller dig frisk nu. Och att våren kommer med stormsteg. Sitta ute och njuta av en kopp kaffe i solen. Love it!

    Idag tänkte jag göra köttfärspiroger. Hoppas dom blir goda. Kraaaaaaam

    2012-03-12 | 10:09:13
    Bloggadress: http://Fuckyourightbacktohell?

Kommentera inlägget här: