gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ännu en sommardag!

Kategori: Allmänt

Vi tog oss en promenad till Öppna Förskolan Tabor idag! Mysigt!
Sen hem och snabbt i ordning med mat innan sovstund!
Idag Stekt Torsk - Potatis - Morötter & Sallad ---Gott!


Ute hela eftermiddagen! Blev Färska Jordgubbar och Glass idag också :)
Ikväll tog jag Kokt Ägg- Avocado & lite Sallad  :)


Att jag efter det tog mig lite chips pratar vi tyst om :)

Önskar er en fin kväll! Gizze

Kommentarer

  • we will never walk alone säger:

    Hahaha chips förtjänar man ibland ;)



    Tack för dina ord inne hos mig igår, det känns så himla skönt att vi har kommit en bit på vägen i vår "kamp"

    2012-05-23 | 22:38:12
    Bloggadress: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: