gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ja du Lina...

Kategori: Allmänt

"Recept" på Langos kan ja inte ge dig...
Men gör en deg..typ pizzadeg...låt jäsa en gång, dela sen i x- antal bitar...låt jäsa igen..
Alla gör sina egna vid grillen, det är ju det som är det mysgia!
Vi brer på Vitlökssmör....Viktigast av allt!
Riven Ost..
Tomat...
Gurka...
Sallad...
Rödlök... viktigt...
Salt & Peppar..också viktigt hihi
och ibland Skinka..
Men man tar ju vad man vill...Lycka till! / Gizze

Kommentarer

  • Anki säger:

    Det ser jag fram emot att få provsmaka någon gång, jag har aldrig gjort Langos själv, men det är ju så gott. Sköt om dig kram

    2012-05-29 | 22:38:05

Kommentera inlägget här: