gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Brasa tänd. bröd klart. mätt i magen, vinet smakade bra

Kategori: Allmänt

Brödet blev bra..maten- Kycklingfile, Sallad, Vitlökssås & Tacosås i Pitabröd smakade underbart, vinet smakade bra, Rödvinstryffeln står i Kylen..
Bröden som jäser vid brasan..ett av bröden ...och en dålig bild på mumsigt  Pitabröd med Kycklingfilé
 
Brasan är tänd, ljus, stjärnor & staken tänd! 
 
Jag lutar mig tillbaks.../ Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    mums mums ne nu går jag
    blir bara hungrig när jag kollar in här hehe.
    men nu är jag hemma här igen... fast bara tills tisdag.
    kraam

    Svar: Hej !Det är ju liksom meningen det..att man ska bli hungrig här ;-D
    Får se när vi får tid att träffas då...Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2012-11-30 | 23:37:58
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: