gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

De som känner mig...

Kategori: Allmänt

Vet ju att jag äter.....
Mest hela tiden..idag är en sån dag..
Skulle ta mig fil & fröer...
Då sa sonen  att "du sa ju att vi skulle äta fruktsallad"  Så då blev det fruktsallad..
Nu njutit en Avocado..med lite lätt cremefraiche, troccomare örtsalt & provencalsk krydda :)
 
 
Oj, glömde säga ..lite smågodis också :)
 
Hittar inget på tv...får nog bli svtplay- missade Downton Abbey i lördags... / Gizze
 

Kommentarer

  • Mia Karlsson säger:

    Men åhhhh - jag trodde verkligen att jag hade varit in här hos dig och lämnat några rader...
    Men, jag inser att jag missade nog det helt och hållet efter att totalt ha blivit uppslukad av "mat-bilderna"
    Ja, jag gillar också mat som du förstår.

    Blev så glad när jag läste att du bott på Ris. Det är ju ett underbart hus och jag var så tacksam för den tiden som vi bodde där. Men, nu har vi ju flyttat vidare som sagt och jag trivs väldigt gott här också. Allt har sin tid liksom.

    Förstår nostalgin som väcks, och tänk så roligt att du har sett reportaget, att du känner igen dig.

    Tack för att du delade med dig av dina minnen!
    Ha det så bra!
    //Mia

    Svar: Ja livet går vidare, men vissa platser och tider i livet sätter sina spår :)Idag hände nåt kul...pratade med en god vän, hennes dotters kompis har flyttat till Riis nu, så jag hoppas verkligen få göra ett besök :)
    Ha det gott Kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2012-11-12 | 23:19:08
    Bloggadress: http://rummetforvalbefinnande.blogspot.com

Kommentera inlägget här: