gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Den perfekta lunchen

Kategori: Allmänt

Tog en promenad när kroppen hade "vaknat till liv" ...
Kaffe & en Whiskytryffel..helt underbart...
 
Fix med gardinstänger (läs sonen fixar och svär och jag domderar)
Så nu kan ja snart få upp mina advents/jul detaljer....
 
Matat min surdeg..och har en deg på jäsning...ska bakas & gräddas ikväll :)
 
Lunch idag..Gnocchi - Sallad - Oliver - Aioli & Bröd...Gudagott!!!
 
Nu ska jag sticka iväg med några Tryfflar....
Dammsugarn väntar..men den kan få vänta ../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: