gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gnocchi

Kategori: Allmänt

Var uppe före tuppen och iväg på röntgen..
Fick mig en promenad..
Kaffe...
 
Började med lunch...då kom hantverkare...och jag säger då d...usch orkar inte, de gör mig galen..
 
Lunch blev det i alla fall! Gjorde Gnocchi, "Potatispasta" med God Tomatsås & Sallad

 
Varit en tur till Erikshjälpen ..och gjorde några små fynd :)
 
Funderar på att ta en promenad igen har ont och är irriterad..../ Gizze

Kommentarer

  • Walla säger:

    Gnocchi! Det var längesedan jag gjorde. Jättegott. En gång köpte jag färska färdiga på Ica, jag höll på å kräkas! Pussen å kramen

    Svar: Haha, ja köpegrejer går inte hem...nu blev här Whiskytryffel och en gudomlig Aioli...ska avnjutas med brödet ja baka igår ;-D Puss puss
    gizzez.blogg.se

    2012-11-21 | 17:44:27
    Bloggadress: http://MalinWall.wordpress.com

Kommentera inlägget här: