gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kaka Glass & Korv & Mos

Kategori: Allmänt

Gjorde en sats med Gizzeglass igår...

och en go kaka..med mjölkchoklad..och ganache :)

 
 
Helt plötsligt var det rök/dimma i vardagsrummet också...Brandvarnarn tjöt för fullt..tur det...blir snart knasig..men har ringt på sotarn igen..hoppas få ordning på det här nu- annars blir det en kall eller svindyr vinter...vill ju kunna elda!
 
Har även fått tag på elektrikern som kommer och fixar med knaster och ny belysning :)
 
Idag fick jag fikabesök, då tog vi kaka och glass...
Lunchat....Korv & Gôrgôtt Mos..senap, ketchup & rostad lök...sicken lyx va :-)
 
Nu ska jag snart till Arbetsförmedlingen....inget kul ställe....
Sen en tur till en go vän...Men först ska jag lägga  mig på golvet....
 
Ha en fin torsdag! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    åhhh mums vad den där var god "du vet mitt uttryck" hehe,
    säkert mumma med glass till också.
    kraaam

    Svar: Haha, jo jag vet ;-) Glass till är supergott! Lycka till med kakan! Kram
    gizzez.blogg.se

    2012-11-09 | 23:49:30
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: