gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Köttbullar...

Kategori: Allmänt

Ja jag gjorde rejält med Köttbullar så vi har mat både idag och i morgon! Kokt Potatis, Morötter & Go Sås till...
 
 
Fått mig en promenad...diskat , plockat tvätt och nu ska jag iväg och hämta guldkornen!
 
Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • Malinpalin säger:

    Är det en liten tallrik eller skitstora potatisar :D ser vilket som helst väldigt gott ut! Puss å kram P.s kan aldrig för mycket Z :)

    Svar: Liten tallrik Och Stor potatis :) Var gôrgôtt :) Ja Z orkar ja inte höra mer hahaha
    gizzez.blogg.se

    2012-11-15 | 15:13:53
    Bloggadress: http://malinwall.wordpress.com

Kommentera inlägget här: