gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mörkt ute ...mörkt inne..

Kategori: Allmänt

Tycker knappt det ljusnat idag...fick oss i alla fall en promenad..
 
Lunch blev Köttbullar i sås kokt potatis, morötter & Sallad! Gott!
Mor och jag lunchade -sonen äter hos sin far idag!
 
Hade några äggvitor i kylen, så gjorde några chokladmaränger...
 
Nu har jag tänt ljus och fått på tv:n...får bli att tända fler, för här är mörkt, det ska ju vara mysigt! / Gizze
 

Kommentarer

  • Lisa säger:

    sv; ej, jag får ingen hjälp. Jag har ätit nu och då är det inge som bryr sig om hur jag mår psykiskt.

    2012-11-11 | 21:31:20
    Bloggadress: http://illusory.blogg.se/

Kommentera inlägget här: