gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vitt ute-Fika- Lunch & Skitväder

Kategori: Allmänt

Var uppe med tuppen idag..tar ju tid att få igång kroppen och skulle få besök...
Lika trevlligt att träffas som vanligt! Tack!
Idag blir ingen promenad...blötsnö halt och kallt...
 
Lunch blev Pasta...med en sås på smör- grädde-ost- ägg, salt & vitlökspeppar & persilja! Sallad till!
 
Varit och köpt en ny ljusslinga till granen, men den får jag byta, för det är samma "skit" som förra året som sonen sa :)
 
Nej nu fryser jag, får bli att prova en brasa, tända ljus och ta en kaffe! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: